יום חמישי, 10 בינואר 2008

דובדבן אמיתי - איך להשתמש בגוגל להורדת קבצים ברשת - הכי מהיר שיש , ואפשרויות מתקדמות נוספות

הנה שיטה חזקה במיוחד להורדת קבצים מסוגים שונים מהרשת, בדרך כלל במהירות ההורדה הכי טובה שיש. אבל לפני שאמשיך לכתוב בנושא כדאי קודם כל להביא בחשבון כי שימוש בגוגל למטרות כאלו יכול להיות לא חוקי בין היתר בגלל זכויות יוצרים וקניין רוחני על החומרים וכל שימוש בשיטה שמפורטת כאן הנו באחריותו המלאה של המשתמש בה.
השיטה עובדת בצורה חלקה ויפהפייה- צריך לעקוב אחרי ההדגמה שבוידיאו. בוידיאו ניתן לראות מספר דרכים להורדת קבצים מסוגים שונים: קבצי mp3 הרצאות, מבחנים של אוניברסיטאות וכל סוג של קובץ העולה על הדעת. ניתן גם לכוון אל שם הקובץ המבוקש - שם היוצר, תאריכים וכול פרמטר אחר שהמחפש חפץ בו. כל קטע בוידאו מלמד אפשרויות אחרות בוריאציות שונות (ורצוי לשמור את כתובת הפוסט הזה כדי שתוכלו לחזור ולראות שוב את ההדגמה אם תרצו ליישם את כל הטמון בתוכה):

AddThis Social Bookmark Button





מה דעתך?

יום רביעי, 9 בינואר 2008

מי ים: האם זה הדלק הירוק לדורות הבאים

ג'ון קנזיוס עסק במחקר למציאת תרופה להחלמה ממחלת הסרטן כאשר יום אחד, תוך כדי העבודה הוא נתקל במקרה בתופעה מעניינת:
כאשר מי ים נמצאים תחת השפעת גלי מיקרו - הם דליקים!
ללא ספק מדהים ומעורר תקוות לעתיד ירוק יותר אבל האם האנרגיה שנוצרת עולה על כמות האנרגיה הנדרשת להפקתה? מה אתם אומרים?




מה דעתך? תגיב למטה שנדע.

איש הציפור - איש הסילון עושה את זה ביג טיים

הסיפור המדהים של האיש המדהים איב רוסי - איש הסילון.

איש הציפור - הוא איש הסילון בשמו המקורי, טייס מיראז' שוויצרי וותיק עם אלפי שעות טיסה מאחוריו, המחזיק בשיא גינס באחיזת שני מטוסים והיתלות בכנפיהם תוך כדי טיסה, לא עוצר לרגע במרדף אחר כל צורת מעוף אפשרית וכל צורת מעוף בלתי עולה על הדעת. הוא עושה את הכל. צניחה חפשית, גלישה אווירית, פעלולי אנוש אווירובטיים, פעלולים משולבי צניחה וסקי, גלישת סנובורד לצניחה חפשית מראש כדור פורח וגולת הכותרת -

טיסת אדם עם כנפי סילון. את כנפי הסילון שלו, אשר קצותיהם מקופלים ומוכנים לפתיחה באוויר, הוא מחבר לגופו ברתמות וקופץ עמן בגובה רב. אז, הוא פותח את הכנפיים ופשוטו כמשמעו - עף בשמיים וברגע שהתאזן והתיישר הוא מפעיל את המנועים. ארבעה מנועי סילון קטנים ועוצמתיים שמקנים לו מהירות של עד 300 קמ"ש!

והוא עף, הו איך שהוא טס:






והנה הוידאו של הטיסה עם הכנף הסילונית המתקדמת, טיסה בה איב רוסי נקלע לסחרור מסוכן ומחלץ את עצמו בזמן: